Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2012

Κόλλημα δια χειρός shou shou



Δεν μπορώ να πω οτι έχω κολλήσει με ρούχα συγκεκριμένης υπογράφης τόσο πολύ όσο με εκείνα της madame shou shou. Άνετα, καθημερινά, με εκείνη την ευχάριστη θηλυκότητα και τσαχπινιά (εδώ οι φίλοι ξέρουν ποιά άλλη λέξη θα χρησιμοποιούσα) που ψάχνω στα ρούχα. Σήμα κατατεθέν: ο φιόγκος! Θέλω να βάλω κάτι μπλε; Μπρόστα παρθένα και πίσω έξω πλάτη με μπεζ δαντέλα. Θέλω να πάω κάπου και είμαι κάπως απροετοίμαστη; Μπλέ μακριά φούστα με δερμάτινο σακάκι και σώθηκα. Θέλω απλώς να ντυθώ; Αγοράζω όλη την συλλογή. Ο ρομαντισμός που αποπνέουν με κάνουν να νιώθω οτι έχω πάνω απ' το κεφάλι μου μια πινακίδα με νέον λάμπες που λέει "FEMME FATALE, FEMME COQUINS". Και αυτό ονομάζεσαι οξεία μανταμσουσουίτιδα και δεν υπάρχει γιατρειά. 










2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δεν εχω λογια! Εισαι πραγματικα πανεμορφη!

Oesed είπε...

Oooo!!! La romance ❤