Τετάρτη 9 Απριλίου 2014

Δύο λογής πράγματα

                                                     
Η ατυχία εδώ και καιρό με συνοδεύει αλλά τα παρακάτω δυο περιστατικά χαίρουν τύχης ισάξιας με Τζόκερ, αλλά και κάποιας προσωπικής επαλήθευσης. 
Τα Χριστούγεννα με ένα μαγικό τρόπο κερδίσαμε (το αγόρι μου και εγώ) ένα ταξίδι στα Ζαγοροχώρια. Ούσα επιφυλακτική στην αρχή δεν ενθουσιάστηκα καθόλου. Όσο πλησίαζε ο καιρός άρχισα να το πιστεύω. Θα ήθελα να έχω 40 μάτια να κοιτάζουν παντού και μην χάνουν τίποτα. Το τοπίο ονειρικό, γραφικό, ανεπιτήδευτο, έπιανα τον εαυτό μου να χάσκει με το στόμα ανοιχτό. Ήταν 5 υπέροχες μέρες γεμάτες γέλιο και απίστευτες αναμνήσεις με κερασάκι την απογευματινή ιππασία. 
Όσο για το δεύτερο, κατάφερα επιτέλους μετά από 8 χρόνια να πάρω το πτυχίο μου. Το φέραμε απο 'δω, μας πίεσαν λίγο απ' εκεί, κάναμε τα πάντα την τελευταία στιγμή και τελικά πληρώσαμε 12 ευρώ για την περγαμηνή. Πριν ήμουν μία "χρωστάω ένα μάθημα" εν τη γενεσει δημοσιογράφος με στυλιστικές και σοπαχόλικ ροπές. Με ξέχειλη περηφάνια πλέον είμαι μια πτυχιούχος άνεργη δημοσιογράφος με στυλιστικές και σοπαχόλικ ροπές. Δεν διαφέρουν και πολύ μεταξύ τους.







Δεν υπάρχουν σχόλια: