Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

Γιατί Μορφέα μου δεν με θέλεις;;;!!!





Τικ Τακ... Τικ Τακ... Περνούν τα λεπτά, οι ώρες... Στριφογυρίζοντας... Μια ζεσταίνομαι... Μια κρυώνω... Σκεπτόμενη... Γιατί στο διάολο δεν μπορώ να κοιμηθώ; Σκέψεις πολλές βασανίζουν το κεφάλι μου. Ααααααα!!!!!! Δεν βολεύομαι!! Το στρώμα φταίει; Το πάπλωμα φταίει; Οι τεράστιες ποσότητες φαγητού πρίν τον ύπνο φταίνε; Γιατί Μορφέα μου δεν με θέλεις; Έχω κάτι που σε απωθεί; Μυρίζει το στόμα μου τζατζίκι και μαγιονέζα; 
Αυτό σημαίνει να μην έχεις να κάνεις τίποτα στην ζωή σου. Έχω πάθει jet lag χωρίς να έχω ταξιδέψει στην Αυστραλία. Το ξημέρωμα κοιμάμαι, το βράδυ το μάτι γαρίδα. Φοβάμαι μην καταντήσω σαν τους Τεμπέληδες της Εύφορης Κοιλάδας χωρίς καν να έχω τάση προς την νωθρότητα και την οκνηρία, απλώς μου αρέσει ο ύπνος. Και εκείνος με φτύνει!! Μα τα έκανα όλα σωστά απόψε! Δεν έφαγα μετά τις 9! Δεν βλέπω τηλεόραση! Δεν έχω κάτι να μου βαραίνει τις σκέψεις! Έκανα μπάνιο με λεβάντα και αιθέριο έλαιο χαμομήλι! Ήπια το ζεστό μου γαλατάκι με μέλι! Είμαι σε κατάσταση ζεν με το πνεύμα μου ήρεμο...
Πφφφ... Έχω αρχίσει να χάνω την υπομονή μου!! Λίγο ακόμη και σηκώνομαι να φάω τις μελιτζάνες- παπουτσάκια που μου έσπασαν την μύτη!! Ώπα... Τί είναι αυτο; Κάτι έρχεται.. Ααααααα... Χασμουρητό! Μπα μπα μπα!!! Γύρισες κερατά Μορφέα; Χεχε.. Μην το πάρεις πάνω σου αλλά απόψε, επιτέλους, θα σου δοθώ!!


1 σχόλιο:

Oesed είπε...

Χαμομηλάκι, μπανάκι, ηρεμία, και από κει και πέρα χαπάκι μπλέ ή κόκκινο :)